• Telèfonu: +86 (0) 769-8173 6335
  • E-mail: info@uvndt.com
  • Vantaggi è applicazioni tecnologichi UV curativi UV

    A curazione UV-LED si riferisce à una tecnica chì utilizeghja a pruduzione energetica da i LED in u spettru UV per trattà inchiostri, rivestimenti, adesivi è altri materiali UV-curabili. L'energia generata da a luce UV dà inizio una reazione di a catena in risultatu di a polimerizazione di u materiale, cusì indurendu o guarì u materiale

    Vantaghju
    Hè un fattu accettatu per parechje industrie chì i lampi LED furniscenu parechji vantaghji cumprese un cunsumu d'energia più bassu, una vita più longa, robustezza mossa, fattore di forma più chjucu è un accensione / accensione più veloce. Quessi vantaghji sò impurtanti ancu in e applicazioni di curà.
    1. I benefici di a curazione LED LED sò numerosi è significattivi. I LED UV ponu durà finu à 20.000 ore è oltre si sò mantinuti à una temperatura di operazione adatta.
    2. I LED UV sò una fonte ghjuvata cumparata à i lampi tradiziunali, per via di più in alcuna pruduzzione in a gamma infrared. Stu calore ridottu elimina i mecanismi di rinfrescante cumplicatu cum'è i rotoli di chill è l'otturatori esterni, è permette l'applicazioni nantu à sustrati sensibili à u calore.
    3. L'efficienza di cunversione elettrica à ottica di LED LED hè assai megliu, salvu circa 50-75% di l'electricità. Inoltre, i LED UV sò assai più ghjuridichi perchè ùn generanu ozono è ùn cuntenenu micca mercuriu.

    Area di applicazione
    Cura hè un mercatu largu cù parechji nicchie d'applicazione. Ma i principali aree d'applicazione sò e follows
    1. Stampa: U prucessu di curà UV hè statu usatu in a stampa di più di trenta anni. A tecnulugia di curazione di LED per stampanti UV rimpiazza rapidamente a tecnulugia più antica cù vantaghji imperiosi di una migliore economia, capacità di sistema è benefici ambientali. A tecnulugia di curà UV-LED hè ideale per a curazione UV di inchiostri in inchiostru digitale, schermu, flexograficu, è altri processi di stampa.
    2. Revestimenti: Un numeru significativu di rivestimenti hè guaritu in u mondu oghje cù fonti UV-LED in applicazioni chì varianu da materiali tradiziunali cume pavimenti è armari à l'elettronica avanzata. Sviluppu di materiale è teste di rializazione à longu andà apriranu ulteriormente i mercati in e dumande di materiale di custruzzione automobile, elettroniche, residenziale è cumerciale.
    3. Adhesivi: L'adhesivi UV sò un grande strumentu in i muderni è di processu di fabricazione cù cuntrollu è stabilità elettronichi UV-LED, assicurendu risultati eccellenti in una larga varietà di applicazioni adhesive UV-LED da i dispositi medichi à l'elettronica di i cunsumatori più avanzati. Senza dubbitu, appricazzioni supplementu emergeranu mentre l'ecosistema UV-LED avanza.


    Post tempu: 18-Jul 18-2018
    Chat WhatsApp Online!