• Telèfonu: +86 (0) 769-8173 6335
  • E-mail: info@uvndt.com
  • Uperimentu LED LED

    I LED sò apparati semiconductori è spessu chjamati illuminazione in statu solidu o SSL. U prucessu di fabricazione hè simile à quellu chì hè adupratu per fà patatine di l'urdinatore - ci sò diposite strate magre di materiale semiconductor chì quandu hè energizatu - emettenu luce. Per LEDs UV d'alta putenza, Nitruru Gallium d'aluminium (AlGaN) hè u materiale di scelta. U chip LED UV hè abbastanza chjucu ~ 1mm, in paragone à l'embalaje, chì include e cunnessione elettriche, u dissipatore di calore è lente.

    A pruduzione luminosa di LED LED hè assai più vicinu à quella di i laser semiconductori in quantu à a lunghezza d'onda in quella sò monocromatica, emettendu à una sola onda d'onda. Questa lunghezza d'onda hè determinata durante a produzzione di LED. Adding more aluminium à u mix di semiconduttori crea LED di lunghezza d'onda più corta. Comu tali, a lunghezza d'onda LED UV deve esse specificata per abbinà u materiale guaritu.

    I LED UV vedenu una adopzione crescente in l'applicazioni di guariscenza per parechje di i stessi motivi - alta efficienza, più di 20.000 ore di vita, tecnulugia verde senza prublemi di eliminazione di mercuriu, senza pruduzzione d'ozonu è senza solventi volatili. Inoltre, cun formulazioni ottimizzati di tinta è adesivi, a qualità di cura è a durabilità sò stati trovati superiori. I primi aduttori di LED LED anu dimustratu un impegnu à longu andà in preoccupazioni ambientali è energetichi. UVET hè impegnatu prufessiunalemente in a R & D di fonte luminosa LED LED.


    Tempu di riposu: u 31 di Ghjennaghju à u 2018
    Chat WhatsApp Online!