• Telèfonu: +86 (0) 769-8173 6335
  • E-mail: info@uvndt.com
  • Qual hè l'Ispezione Penetrante Fluoriscenti

    L'Inspezione Fluorescente Penetrante (prucessu FPI) hè unu di i metudi di teste Non destructivi cumuni (NDT).

    Ispezione Fluorescente Penetrante (prucessu FPI) hè un metudu rapidu è affidabile per inspeccionà i vostri pezzi metallichi critichi per crepa o difetti prima o dopu u prucessu di trattamentu termale. Dapoi FPI hè una forma di Testing Non Destructive (NDT), permette à un spettore qualificatu di fà una valutazione senza dannu a vostra parte. Questa ispezione di costu pocu solu ùn ponu localizà difetti di rottura superficiale in i metalli, ma pò ancu detectà difetti di funditura e forgiatura, integrità di saldatura, difetti di travagliu à freddo è fisure di fatica in cumpunenti di serviziu.

    Un tinte fluorescente hè appiicatu à a superficia di un materiale impermeable per identificà chjaramente i difetti di a superficia. I passi basi include:
    1. Pulizia o preparazione di a superficia da esse inspeccionata;
    2. Applicà u penetrante;
    3. Eliminà u penetrante eccessivu;
    4. E dopu documentà i difetti di superficia "evidenziati" restanti.

    UVET Fluorescente Penetrant Inspection UV LED lampada hè creata specificamente per applicazioni critiche di teste di parte chì necessitanu equipaghjule facili da operare, durabile per anni d'utilizazione elevata è offre una ripetibilità eccezziunale. Leghjite più nantu à a nostra Lista di Pruvisione di Esplorazioni di Penetrante per aiutà à riunite tutte l'infurmazioni chì avete bisognu per truvà l'installazione ideale per a vostra applicazione.


    Tempu di posta: 13-04-2018
    Chat WhatsApp Online!